Man skäms ju

Hej! Jag sitter och tar bort gillningar som jag har gjort på facebook för nå år sen. Asså åhhhh. Man gillade ju varje sida man såg! 
 till exempel: 
 
"Man blir glad när man ser att det är 25 nya händelser på facebook men när man ser att det är spelförfrågningar vill man slå sönder datan -.-"
 
"Det nervösa ögonblicket när man ska öppna en dörr och vet inte om man ska trycka eller dra. ☆"
 
"Alla vi som får panik när vi har tagit sönder en annans persons sak" ツ ツ ツ"
 
"tystnaden som uppstår när en lärare sätter sig brevid på lunchen..."
 
"- doktorn är här nu ! - jag vill inte träffa honom.säg att jag är sjuk ツ"
 
"Du: är det någon idé att städa mitt rum om det bara kommer att bli stökigt igen? Mamma: är det någon idé att ge dig mat om du bara kommer att bli hungrig igen? ツ"
 
"Även de bästa vännerna gör ibland misstag. Men bara sanna vänner rättar till dem igen."
 
Asså hur fånig får man vara egentligen? Man tyckte ju att humorn var hur kul som helst och att allt stämde in så himla bra. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uschhhhhhhhhhhhhh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback