Onsdag

God dag alla sköna! Vaknade glad idag i hopp om att vi hade sovmorgon vilket vi alltid har på onsdagar, men nu är det inte så fram till jul. Är så himla less på att gå upp på morgonen. Måste verkligen tvinga mig själv upp ur sängen och det är ju inte så himla trevligt! Dagen i skolan gick väl bra. Vi hade småtråkiga lektioner men det har man ju alltid. Dock så hade vi dans på idrotten haha, och det var väl kul! 
 
Asså bästa kanye♡♡ 
 
Ska plugga ikväll, SO och NO står på schemat. Hoppas jag verkligen kan koncentrera mig, det brukar nämnligen inte gå så bra... Det finns så himla mycket som distraherar, facebook och instagram till exempel. Brukar ofta sluta med att jag pluggar dagen innan prov/läxförhör istället. Jaja vi får se hur det går. 
 
Älskar sex and the city! Blir på så himla bra humör av filmerna. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback