it's too cold for you here, so let me hold both your hands in the holes of my sweater

Sorry för dålig uppdatering. Helgen var bra, mycket dans så det var ju skitkul! Igår var jag hos ebba och vi tog det bara lugnt och såg på film. Måste plugga till lite grejer, men det är ju bara 13 skoldagar kvar!!! Åh så himla skönt det ska bli med jullov, behöver nog lite tid utan plugg att tänka på. 
 
 
 
Jag tycker att det är så mysigt att snön har kommit nu! Perfekt att den kom 1 december också;) Det var så himla härligt när jag och mamma satt och lyssnade på julmusik, åt senfrukost och det snöade utanför. Dock så var det väldigt halkigt när jag gick hem idag... Och så skulle det tydligen bli plusgrader till veckan. Nu får snön faktiskt stanna! 
 
En julafton utan snö är INTE ok! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback