Tjolahopp

Den som kan slå den där rubriken måste ju vara bäst^
Nämen,hej.. Eller hur man ska säga. Min dag har varit jättebra,har simmat,legat i sängen stor del av dagen,varit på strömpilen,fått med mig saker hem. A,ni fattar:) på onsdag börjar skolan.. Fy så jobbigt:( jag är en sådan person som inte kan "njuta av dom sista dagarna på lovet". Jag är tvärtom,jag måste HINNA njuta av lovet och blir stressad istället:/ aja,får väl tänka positivt,det är ju trots allt inte så långt kvar tills nästa lov:D måste avsluta dethär inlägget med en liten tanke till min granne Ellen. Hon badade på paradibadet,Stog nedanför en rutschkana och fick en stor mans fot i huvvet.. Stackare:( hon fick fara med ambulans till sjukhuset men är hemma nu! Tur:).

Nu ska jag sova. Godnatt:D

Måste bara säga att bilden är såå klockren!XD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback