Pretty little liars

Hej! Har nyss ätit middag och hoppas fortfarande att det  nya efterlängtade Pretty Little Liars-avsnittet kommer ikväll. Det kom till Australien igår, och det skulle vara på swefilmer idag... Hoppas att det kommer så jag inte behöver vänta ännu mer haha! 
Två bilder från i sommras när jag hade långt hår haha.
 
 
Idag efter skolan träffade jag Lova på vasaplan, och vi åkte buss en snabbis tillsammans! Har inte träffat henne på ett tag känns det som, plus hela dansgruppen! Men dansen börjar i slutet av januari tror jag, så det blir awesome!
...Och en gammal bild på mig och Lova. kram!
/stina
 


När och var va den där tagen??:)

Svar: Haha innan Moas konfirmation, hemma hos mig? När vi inte for..;)
Ebba och Stina

2013-01-10 · 09:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback