Lockigt

Hej! Jag fick en jättebra locktång i julklapp, som jag har lockat lite med nu. Den är ungefär en pinne bara, som man virar håret runt haha, asså den har ingen grej som man trycker på. Jag suger på att förklara som ni kanske märker!

/s

(Haha sämst kvalla på bilderna men jaja)



Hello! Tänkte bara säga att det ser mer naturligt ut att locka bort från ansiktet på båda sidorna och att lockarna sedan möts bak. Alltså att du lockar så att båda sidorna ser ut som det ser ut som på den högra sidan av dig. Fattaru vad jag menar? Skitsnygg iaf!:)

Svar: Hejshaann! Jo jag vet, haha har bara inte riktigt lärt mig hur man gör det fint än... haha Tack!:)
Ebba och Stina

2013-01-03 · 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback