Favoritblogg.

Heej! Jag känner mej lite friskare idag efter ett bad,ansiktsmask och skrubb:)
Tror att jag badade av sjukan:D

Men nu till det som jag ska skriva om!

Jag tänkte tipsa om en blogg som jag läser mycket och tycker är väldigt bra!
Den heter

Annaxelsson.devote.se
Det är en tjej som heter Anna som driver den. Jag tycker om den för att hon ger massa bra tips,inspiration och hon är väldigt fin:)
Hon har även väldigt vettiga åsikter om saker och ting.
Om jag har förstått det rätt så är hon en tjej som gillar att shoppa och vara med kompisar och träna. Men även att ha mysiga hemmakvällar.
När jag började läsa bloggen så hade inte jag så höga förväntningar,en tjej som gillar mode och har en blogg. Men jag hade helt fel. Hon är en inspirationskälla och en väldigt stark tjej!

Så jag tycker att ni borde tjecka in bloggen!

Www.annaxelsson.devote.se




Tack så jätte mycket!
Va gullig du är som tycker om min blogg och mima åsikter, blir verkligen jätte glad av sånthär!
Detta gjorde helt klart min dag<3

2012-11-21 · 16:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback