onsdag.

Helloo! Onsdag idag:) Ganska härligt ändå!
Idag var det ju såklart skola som vanligt och ja,det där vanliga.
En sak som jag tycker är lite störande,det är när någon som bloggar skriver i detalj vad man har gjort under skoldagen..Lixom,Vem är intresserad av att veta om du har lärt dig multiplikationstabellen och gjort 3 sidor i boken? Vad tycker ni om sånt här? Jag tycker att om man har varit i skolan och det inte har hänt något speciellt så kan man väl låta bli att skriva det.För så rolig är ju faktiskt inte skolan.

Eller är det roligt att läsa kanske?
Jag är en sån som filosoferar väldigt mycket och det här är något jag har funderat mycket på.:)
Men nu ska jag spela yatzy med min katt,hejdå!!:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback