brasöndag:)

hejsansvejsanlingongren;)
söndag idag,jag är alltid ganska nere och tycker det mesta är tråkigt..blir ju inte bättre när man vet att man har typ 8745 prov och inlämningar nästa vecka (nä,3 prov och 2 inlämnigar) .Men det var ju skitbra väder idag,så jag och pappa for til vännäs och åkte skidor,första gången,iiiiii,det var jätteroligt men ganska så väldigt ovant:) Men på något sätt så fik jag typ mycket energi och blev inte så sur och less:D så det var ju skitbra!!!!:D plus att jag ska ju till Uppsala på torsdag och i mars ska jag till Falun så det ska ju bli så sjukt himla roligt:) Men nu ska jag plugga lite mer och sedan se på det bästa av allt:Så Ska Det Låta!
godbaj/ee



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback